Informatii Retur

Informaţii retur - k2car.ro

Conform O.U.G 34/2014 consumatorul are dreptul sa returneze orice produs fara invocarea vreunui motiv in termen de 14 zile calendaristice din momentul receptionarii acestora

Informaţii retur: ce trebuie sa fac pentru returnarea unui produs?

Procedura de retur este una standard, simpla si rapida:
– Anuntati-ne in termenul legal de intentia dumneavoastra de returnare printr-un email la adresa office@k2car.ro .
– Veti fi contactat de unul din reprezentatii nostri printr-un email in care vi se confirma inregistrarea returului.
– Ambalati produsul corespunzator astfel incat sa nu se deterioreze pe durata transportului.
– Contactati firma de curierat pentru ridicarea acestuia din locatia dumneavoastra.
– Veti fi instiintati prin e-mail in momentul primirii acestuia.

Deoarece nu avem contract cu Posta Romana, va rugam sa NU livrati prin Posta Romana. Societatea noastra nu va fi raspunzatoare pentru aceste colete.

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte..

Societatea noastra isi rezerva dreptul de a  refuza  produsele  returnate intr-o stare care nu mai permite revanzarea lor.

NEDWASH A&G SRL nu va accepta coletele trimise cu plata la livrare.

Vă rugăm citiţi cu atenţie informaţiile de retur înainte de a expedia un colet.

Contravaloarea returului

 Returnarea contravalorii se va face in contul bancar specificat de dumneavoastra. Transferul banilor se va face in maximum 14 zile de la primirea produsului si procesarea returului. In cazul alegerii acestei metode, va rugam sa specificati in cadrul e-mail-ului contul IBAN si numele persoanei catre care sa va face transferul.

Plata expeditiei de retur

1. Plata de catre k2car.ro se va face in urmatoarele situatii:
– Alt produs decat cel comandat.
2. Plata de catre consumator se va face in urmatoarele situatii:
– Orice alta situatie care nu se incadreaza in punctul 1.

Alte informaţii utile: